Комплексне технічне обслуговування
Технічне обслуговування систем АСКОЕ, АСТОЕ дозволяє забезпечити гарантовану працездатність системи за мінімальних витрат з боку підприємства на експлуатацію системи. Практика показує, що фінансові витрати, що виникають при поломці системи, у тому числі й через втрату даних, можуть багаторазово перевищити вартість відновлення системи.
Ми пропонуємо різні варіанти технічної підтримки та обслуговування системи, починаючи від приладів обліку і закінчуючи програмним забезпеченням АСКОЕ.
Комплексне технічне обслуговування АСКОЕ:
- Виїзд спеціаліста, діагностика системи:
- візуальний огляд елементів системи;
- перевірка налаштувань та працездатності обладнання та елементів системи;
- видалення критичних забруднень елементів системи;
- коригування налаштувань системи за потреби;
- перевірка роботи зовнішньої індикації;
- перевірка монтажних з'єднань елементів системи та їх підтяжка за потреби;
- перевірка коректності встановлення часу на приладі обліку;
- перевірка працездатності каналів зв'язку;
- перевірка коректності запису даних із приладу обліку до бази даних;
- зовнішній огляд системи;
- перевірка настроювальних параметрів контролера;
- звіряння показань на приладах обліку, контролері та АРМ користувача;
- перевірка каналів зв'язку та системи передачі даних;
- перевірка роботи зовнішньої індикації;
- перевірка кріплень та їх підтяжка за потреби.
- Моніторинг працездатності системи.
- Надання оновлень ПО АСКУЕ на умовах виробника.
- Консультації Замовника за телефоном та електронною поштою з 9:00 до 18:00.
- Консультації щодо надання звітності до збутової компанії.
- Відновлення та модернізація системи:
- заміни несправних компонентів системи;
- перевстановлення та налаштування програмного забезпечення;
- відновлення втрачених даних (за можливості);
- вимірювання рівня цифрового сигналу;
- обстеження каналів зв'язку;
- надання рекомендацій щодо покращення сигналу;
- усунення недоліків монтажу зв'язкового устаткування.
- Технічна підтримка програмного забезпечення Енфорс АСКОЕ:
- Консультації щодо роботи ПЗ та системи в цілому.
- Діагностика та моніторинг функціонування системи.
- Оновлення програмного забезпечення.
- Обслуговування СУБД ПЗ .