Who we are?
Супровід систем
АСКОЕ

Комплексне технічне обслуговування

 

Технічне обслуговування систем АСКОЕ, АСТОЕ дозволяє забезпечити гарантовану працездатність системи за мінімальних витрат з боку підприємства на експлуатацію системи. Практика показує, що фінансові витрати, що виникають при поломці системи, у тому числі й через втрату даних, можуть багаторазово перевищити вартість відновлення системи.

Ми пропонуємо різні варіанти технічної підтримки та обслуговування системи, починаючи від приладів обліку і закінчуючи програмним забезпеченням АСКОЕ.

Комплексне технічне обслуговування АСКОЕ:
  • Виїзд спеціаліста, діагностика системи:
    •  візуальний огляд елементів системи;
    •  перевірка налаштувань та працездатності обладнання та елементів системи;
    •  видалення критичних забруднень елементів системи;
    • коригування налаштувань системи за потреби;
    • перевірка роботи зовнішньої індикації;
    • перевірка монтажних з'єднань елементів системи та їх підтяжка за потреби;
    • перевірка коректності встановлення часу на приладі обліку;
    •  перевірка працездатності каналів зв'язку;
    •  перевірка коректності запису даних із приладу обліку до бази даних;
    •  зовнішній огляд системи;
    • перевірка настроювальних параметрів контролера;
    •  звіряння показань на приладах обліку, контролері та АРМ користувача;
    • перевірка каналів зв'язку та системи передачі даних;
    • перевірка роботи зовнішньої індикації;
    •  перевірка кріплень та їх підтяжка за потреби.
  • Моніторинг працездатності системи.
  • Надання оновлень ПО АСКУЕ на умовах виробника.
  • Консультації Замовника за телефоном та електронною поштою з 9:00 до 18:00.
  • Консультації щодо надання звітності до збутової компанії.
  • Відновлення та модернізація системи:
    • заміни несправних компонентів системи;
    • перевстановлення та налаштування програмного забезпечення;
    • відновлення втрачених даних (за можливості);
    • вимірювання рівня цифрового сигналу;
    • обстеження каналів зв'язку;
    • надання рекомендацій щодо покращення сигналу;
    • усунення недоліків монтажу зв'язкового устаткування.
  • Технічна підтримка програмного забезпечення Енфорс АСКОЕ:
    • Консультації щодо роботи ПЗ та системи в цілому.
    • Діагностика та моніторинг функціонування системи.
    • Оновлення програмного забезпечення.
    • Обслуговування СУБД ПЗ .
Ми забезпечуєм технічне обслуговування систем комерційного та технічного обліку електроенергії та інших енергоресурсів.